مقالت تخصصی دوربین مداربسته هایک ویژن نمایندگی در ایران

نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن , hikvision ، هایلوک ، داهوا ، ورتینا در ایران خرید و فروش انواع دستگاه رکورد DVR و NVR و تجهیزات شبکه و سرور می باشد.

مقالت تخصصی دوربین مداربسته هایک ویژن نمایندگی در ایران

نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن , hikvision ، هایلوک ، داهوا ، ورتینا در ایران خرید و فروش انواع دستگاه رکورد DVR و NVR و تجهیزات شبکه و سرور می باشد.

نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن , hikvision ، هایلوک ، داهوا ، ورتینا در ایران خرید و فروش انواع دستگاه رکورد DVR و NVR و تجهیزات شبکه و سرور می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

من می بینم که در بازار، در مورد دی وی آر H.264 DVR کسی توضیح کاملی در مورد این فناوری نمی دهد و بسیار گیج کننده است، بنابراین تصمیم گرفتم مقاله ای برای توضیح این موضوع بنویسم …

دی وی آر H.264 یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتال است که از H.264 CODEC (الگوریتم فشرده سازی ویدئو) برای فشرده سازی ویدئو و صرفه جویی در پهنای باند و فضای ذخیره سازی استفاده می کند. H.264 نام تجاری دستگاه نیست.

H264 چیست؟
H264 چیست؟

خوب، این است. هنگامی که یک دی وی آر DVR را خریداری می کنید و نام H.264 را روی دستگاه نوشته شده است، این بدان معنا نیست که توسط یک شرکت به نام H.264 ساخته شده است.

چرا H.264 در دستگاه های DVR وجود دارد؟

چند سال پیش، دوربین های مدار بسته به دلیل الگوریتم فشرده سازی ویدئو که در آن زمان استفاده می شد، پهنای باند و فضای ذخیره سازی بیش از حد مصرف می کردند.

هنگامی که H.264 CODEC توسعه یافت، همه دیوانه بودند تا یک دستگاه دی وی آر DVR داشته باشند که بتواند از این الگوریتم برای فشرده سازی ویدیو استفاده کند.

همه تولید کنندگان دوربین مدار بسته فرصتی برای کشف این CODEC جدید پیدا کردن و به برچسب گذاری دی وی آر DVR ها و دوربین های IP با اطلاعاتی در مورد تکنولوژی H.264 CODEC.

بنابراین، اساسا این یک تکنولوژی است و ربطی به بازاریابی ندارد. یک نام تجاری نیست!

CODEC H.264 چیست؟

کدک CODEC یک الگوریتم کمپرسور CO mpressor DEC است که برای کاهش اندازه یک تصویر دیجیتال یا ویدئو دیجیتال استفاده می شود، انواع مختلف CODEC ها در بازار وجود دارد و تا به امروز، H.264 بیشترین استفاده را در سیستم های دوربین مداربسته دارد.

What is H.264 CODEC

پیش از ورود H.264 به بازار، دیگر CODEC مانند MJPEG و MPEG-4 عمدتا توسط دوربین های تولید کننده های دستگاه دی وی آر DVR استفاده می شود.

بعدها، برخی از تغییرات H.264 CODEC، مانند H.264 + به بازار آمد و بعدها یک کد جدید H.265 به نام H.265 توسعه یافت.

با توجه به جزئیات فنی مانند پردازش قدرت و نیازهای سخت افزاری جدید، H.265 به عنوان H.264 هنوز محبوب نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر: مقاله را مطالعه کنید چگونه کدک های CCTV کار می کنند

نرم افزار برای DVR H.264

هنگامی که یک DVR H.264 را برای ضبط دوربین های مداربسته خود خریداری می کنید، معمولا می خواهید از نرم افزار برای نظارت بر فیلم های زنده و ضبط شده استفاده کنید.

به این دلیل است که نرم افزاری وجود دارد که می تواند ویدیو را از دستگاه DVR بگیرد و به کامپیوتر شما ارسال کند. نام فنی این نوع نرم افزار CMS یا VMS است، اما معمولا آن را ” نرم افزار DVR ” یا ” CMS DVR ” می نامند.

بنابراین، برای انجام کارهای ساده، اجازه دهید فقط با این نام باقی بمانیم، نرم افزار DVR معمولا در وب سایت H.264 DVR موجود است و شما می توانید آن را به صورت رایگان تا زمانی که DVR شما را خریداری کرده اید دانلود کنید.

نرم افزار اختصاصی DVR

هنگامی که یک H.264 DVR از تولید کنندگان مشهور مانند سامسونگ، بوش، سونی، Pelco، مارکت هایک ویژن Networks، Hikvision یا Dahua خریداری می کنید، نرم افزار DVR رایگان است و می تواند برای خط ویژه ای از محصولات مورد استفاده شما دانلود شود.

نرم افزار اختصاصی دی وی آر DVR با سایر مارک ها کار نخواهد کرد، زیرا برای ارتباط با استفاده از پروتکل سازنده طراحی شده است.

اگر یک ضبط کننده دارید که فقط نام H.264 DVR یا چیزی شبیه H.264 Network DVR را در قسمت جلویی دستگاه نشان می دهد و هیچ علامت تجاری مانند آنهایی که قبلا ذکر کردم، اینو مارک های چینی هستند و شما به نرم افزار DVR متفاوت نیاز دارید.

نرم افزار رایگان DVR

خوب، یک نرم افزار رایگان دی وی آر DVR وجود دارد که می تواند به شما برای نظارت بر H.264 DVR بدون مارک شما کمک کند. شما می توانید دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

در ضمن در نظر داشته باشید که دی وی آر DVR بدون مارک توسط تولید کننده و یا فروشنده دوربین مداربسته پشتیبانی نمی شود و زمانی که شما نوعی مشکل با دستگاه دارید، هیچ نماینده ای و فروشنده به شما پاسخ نخواهد داد پس حتما از فروشگاه هایک ویژن خرید کنید

با نرم افزار رایگان DVR ، این بهترین نرم افزار در جهان نیست و شما باید از آن استفاده کنید و شکایت نکنید.

مثال خوبی از این نوع نرم افزار دی وی آر DVR رایگان CMS شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر دانلود کنید.

دانلود CMS رایگان برای نمایش فایل های ضبط شده دستگاه های دی وی آر متفرقه

رمز فایل:

cctvhikvision.center

شما همچنین می توانید در مورد این CMS رایگان با خواندن مقاله در دسترس در این وبلاگ بیشتر بدانید: نرم افزار CCR DVR چندگانه .

برنامه رایگان برای دی وی آر DVR H.264

من می دانم که می خواهید DVR خود را از یک تلفن همراه نظارت کنید، درست است؟

در صورتی که این مورد باشد، می توانید فقط از یک برنامه تلفن همراه ارائه شده توسط سازنده دی وی آر DVR استفاده کنید یا از یک برنامه رایگان و جهانی که می توانید با دی وی آر های DVR غیر تجاری خود کار کنداستفاده کنید. باز هم، یکی از آن نرم افزارها نیز موجود است.

یک برنامه H.264 DVR که با بسیاری از DVR های غیر مارک کار می کند در این وبلاگ موجود است MEye و شما می توانید در مورد آن بیشتر بخوانید و آن را در لینک زیر دانلود کنید:

برنامه انتقال تصویر موبایل برای مارک های متفرقه DVR H.264

جوانب مثبت و منفی دی وی آر H.264 DVR؟

اجازه دهید فقط نگاهی به برخی از مزایا و معایب داشتن یک DVR H.264 داشته باشیم، اما به خاطر داشته باشید که من در مورد H.264 DVR بدون مارک صحبت می کنم.

طرفداران

این نرمافزار ضد انحصاری H.264 DVR دارای محصولات کم هزینه هستند که میتوانند برای ضبط ویدئو از دوربینهای آنالوگ و حل تقاضای فوری از کسب و کارهای کوچک و مشتریان مسکونی استفاده کنند.

مضرات

معمولا، هیچ راهنمای کاربر یا نرم افزار DVR خوب موجود نیست و شما باید چگونگی کار همه چیز را بدانید. اگر برای تحقیق در اینترنت برای پیدا کردن یک راه حل برای یک مشکل DVR H.264، نیاز دارید که ساعت ها تحقیق کنید، احتمالا می خواهید پول را از دست بدهید و در فروش به مشتری هیچ سود آور نباشد.

DVR های H.264 بدون نام تجاری با مقایسه با مارک های شناخته شده بهترین کیفیت را ندارند، بنابراین شما چیزی را که می پردازید، دریافت می کنید.

عیب یابی H.264 DVR

همانطور که قبلا گفتم، معمولا هیچ کتابچه راهنمای کاربر یا شماره پشتیبانی فنی وجود ندارد که بتوانید با مشکل H.264 DVR خود حل کنید.

به دنبال اطلاعات در اینترنت باشید

برای حل مسائل، شما باید به کمک آنلاین در وبلاگ ها (مانند این یکی)، کانال یوتیوب و انجمن ها که در آن شما می توانید مردم در مورد برخی از مشکلات خاص DVR در مورد بحث در مورد پیدا کردن. اما این معمولا یک راه سخت برای پیدا کردن پاسخ است.

با فروشنده خود صحبت کنید

سعی کنید شماره تلفن فروشنده خود را برای تماس تلفنی زمانی که مشکلی دارید و قبل از خرید بخواهید از شما بخواهید از آنها کمک بگیرید.

چگونه دی وی آر DVR H.264 را ریست یا بازنشانی کنیم؟

خوب، از آنجا که شما اینجا هستید، شانس این است که هر روز شما رمز عبور H.264 DVR را از دست خواهید داد یا یک مشتری که آن را فراموش کرده اید.

هنگامی که دی وی آر DVR از یک سازنده شناخته شده است، فقط می توانید تیم پشتیبانی فنی را برای حل مشکل تماس بگیرید، اما با نام تجاری H.264 DVR چیز متفاوت است و شما باید برخی از گزینه های را امتحان کنید.

به همین دلیل است که من مقاله دیگری دارم که دقیقا در مورد چگونگی بازنشانی H.264 DVR برای گذرواژه های از دست رفته توضیح داده شده است. فقط روی لینک زیر کلیک کنید تا آن را بخوانید.

نحوه تنظیم مجدد H.264 Network DVR

نتیجه

حالا شما می دانید که یک H.264 DVR یک نام تجاری نیست، بلکه فقط نام CODEC است که توسط افراد بازاریابی برای تبلیغ بهتر محصول استفاده می شود.

برخی از دستگاه های بد در بازار وجود دارد و بهتر است که کمی بیشتر هزینه دی وی آر DVR با کیفیت و سردرد کمتر داشته باشید.

هنگام خرید H.264 DVR با نوع دستگاهی که پرداخت می کنید مراقب باشید. اطمینان حاصل کنید که می توانید از فروشنده حمایت کند.

از اطلاعاتی که در این مقاله در دسترس دارید استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که دفعه بعد بهترین محصول را خریداری می کنید.

  • ۹۸/۰۶/۱۹
  • alireza rahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی